Oğlum bugün tam 13 aylık oldu ve yürümeye hiç niyeti yok. Koltuk kenarından tutunarak bildiğiniz koşuyor, koltuğa çıkabiliyor, çok hızlı emekliyor. ama elinden tutup yürütemiyorum. İstemiyor hemen oturuveriyor 😕 daha 2 gündür desteksiz ayakta duruyor oda 3-4 saniye. Ne zaman yürür sizce? Yada önerebileceğiniz birşey var mı? Çevre baskısı da başladı canım sıkıldı baya..