Eylulhuma16 Mevakemaleyna 4 ay atak dönemi demislerdi ama bizimkne galiba 3. Ayda geldi yada heray atak donemi bence
Mevakemaleyna Eylulhuma16 bana da oyle geliyor😥 ağlıyor falan ac değil gazi yok alti temiz gezdir diye agliyor bişeyleri tutuyor gördüğünü almak için çırpınıyor kucagima yatınca eliyle ayağıyla itiyor