tahayavuz benim oğlumda bi gaz çıkarırdı hem çok pis kokardı hem sesli,hem gürültülü.inan ilk kez yaptığında eşimle birbirimize ters ters baktık.sonra ki süreçlerdee ilk kez denk gelenlere hemen açıklama yapma gereği duyuyorduk ki kimse kimseden bilmesin diye😆😆çünkü hiç ihtimal vermedik ufacık bebekten o sesin ve kokunun çıkacağına.hatta annem sen bunu doktora götür anne sütü alan çocuğun gazı böyle mi kokar demişti.doktora da götürdüm hiç bişey çıkmadı.senin yediklerinle alakalı olabilir