Cok sebebi olabilir mutlaka doktora sorun, genelde fazlası kusar bebek tamam ama sürekli ve cok miktarda kusması akla reflü, tazyikli süt, alerji vb vb bir çok farklı şeyi getirir o yüzden korkma fazlasını kusmuştur sıkıntı olmaz diyemeyiz mutlaka doktora danışın tehlikeli bir şey olduğunu sanmıyorum ama mutlaka ne olduğunu doktor söylemeli, ama gidene kadar naçizane tavsiyem beslenmenizi gözden geçirin, gazını çıkardığına emin olun, gazı çıksa dahi beslendikten en az 10 dk sonra yatırın ve reflü yatağına yan şekilde yatırın, yatarak uzanarak vs emzirmeyin dik oturur pozisyonda bebeğin de başı ve vücudu hafif dik olacak şekilde emzirin en kısa zamanda da doktora danışın ama insallah bunlara dikkat ederek de bi nebze azalır