haticenurela hapşırması çok normal yeni doğan bebeklerin canım ama öksürmesi için bir şey diyemiyorum doktoruna danış istersen benim kızım da ilk 1 ay çok uyudu zor uyandırıp emziriyordum ayaklarının altını sırtını gıdıklıyordum ona rağmen uyanmıyordu altını açıyordum öyle uyanıyordu emziriyordum geri yatıyordu korktum hatta sarılık mı oldu diye zor uyandığı için doktora götürdüm tahliller yapıldı şükür her şey normal çıktı doktor da dalga geçti ne güzel uslu bir bebek işte daha ne istiyorsun dedi