nevinozcan36 Bebeğim 12 ay 10 günlük grip oldu ve bu süreçte gece 00:00 gibi uyanıp dışarı çıkana kadar çığlık çığlığa bir ağlama başladı. Arabaya binince de uyanıyor evde de uyanıyor ne yapacağımızı şaşırdık 1 yaş sendromu bu nedir :(