duygu3437 bu aşıdan cok korkuyorum işte ya Allah kahretsin :( bizimki de Ağustos ayında olacak aşıyı ödüm kopuyor inanın stresten öldüm daha aşıyı olmadan anlatır mısınız biraz ne zaman huysuzlanmaya başladı asıdan sonra neler oldu ateş vs oldu mu nasıl düzeldi