Eslemsedammm evet o yüzden sütüm yetmio mu düşüncesine hiç girmemek gerekiyor her şeyin başı sağlık herşeyin başı psikoloji.. doğum şekli hep normal istiyordum ama kızım gelmeyince sezeryan oldum(iyi ki ❣️) ama sezeryanda hep geç gelir derler ya süt ki alakası yok doğumdan önce bunla o kadar çok araştırma yaptım ki bebeğin eşi anne vücudundan ayrıldığı an vücut süt üretmeye başlarmış bu sözü resmen aklıma kazıdım normal doğum gibi çok şükür sütüm geldi çok şükür o gün bugündür süt konusunda hep derim en önemli şey psikoloji mutlu olduğumuzda bile artan bir nimet ❤️