Kızlar 22 aylık bir kızım var şimdiye kadar bi kere bukadar yüksek ateş geçirdi onda da covid olmuştu 9 aylıkken onun dışında aşılarda dişlerde vs böyle ateş Yükselmedi. Bugün Sabah kalktı gayet normal bi hali vardı ama kahvaltı yemek hiçbişey yemedi az az yedi öğleden sonra hafif ateş var gibiydi ölçtük 37.8 çıktı duşa soktum ateş düşürücü verdim biraz düştü. 9.5 gibi uyuttum yatırırken baktım kafası ateş gibi ayakları elleri kolları soğuk ama kafası alın ve yanakları acayip sıcak temassız ateş ölçer ile ölçüyorum 38.9 39 çıkıyor bide koltuk altından denedim 38.7 filan o arada çıktı ama ellerinden ayaklarından ölçümde 36 filan hep çıkıyor acaba diş mi çıkarıyor diş çıkarınca bu kadar yüksek ateş olur mu sizce nasıl düşürebilirim uyuyor şuan