Anneler bişey sormak istiyorum. 2 ay 3 gün önce sezaryen doğum yaptım. Kanamam tam 40 gün sürdü. Üzerinden 20 gün geçti ve bugün adet oldum. Ayrıca kızımı sadece emziriyorum. Emzirenlerin daha geç adet olduğunu duymuştum. Lohusalığom biteli 20 gün olmasına ve emzirmeme rağmen adet olmam normal mi. Yaşayanını var mı