Oznur_turan Merhaba nisan ayından itibaren sağdığım sütler var bebeğimde gıda alerjisi çıktığı için kullanamayacağız.ihtiyacı olan birine vermek istiyorum.bebeğim erkek bu arada
asz Oznur_turan üstte kalsın postun canım.inşaallah ihtiyacı olan birini bulursun.bu arada bende sancaktepede oturuyorum.
Blt-aslmom Oznur_turan Bende Sancaktepe’de oturuyorum bebişim kız olmasaydı almayı düşünürdüm inşallah ihtiyacı olan birine gider