cileks benim kızımda 3 4 hafta önce halıya takılıp fayansa çarptı kafasını, şişti kocaman oldu çarptığı yer hemen, hareketlerinde bir sıkıntı olmamasına rağmen götürdüm ben hemen doktora 3 saat gözlem altında kalacak dedi doktor, önden olduğu için kırık beklemeyiz biz çok dedi röntgen çekildi o yüzden sadece bekledik hastanede bir şey olmayınca da takibini sana bırakalım dedi, akşam 6 da olmuştu işte döndükten sonra uyutabilirsin ama 12 ye kadar 1 saatte sonrasında da 2 saatte bir uyandır normal uyanıyorsa hemen getir demişti çok şükür bir sey olandı ama kafa travmaları 24 saat gözlem gerektiriyormus sizde diyorsunuz midesi bulandı falan isterseniz bir götürün