Purposeless Herkese iyi geceler eşim malesef pozitif çıktı. 2. günümüz sırt ağrısı dışında birde koku kaybı oldu bu gün . Daha önce korona geçirmiş arkadaşlar veya bilgisi olanlar var mı bağışlığı güçlendirecek bu koku kaybına yönelik tarifleriniz şimdiden teşekkür ederim 😊
mechule Purposeless ben kekik ve zeytinyaprağı çayı içtim bol bol su c vitamini. D vitamini takviyesi. Koku kaybı için de keskin farklı kokuları ara ara koklamak gerekiyormuş.
Hafsaninannesii Purposeless bol bol kekik kaynatın kemik suyu ilikli bol sarımsak sirke içsin garara yapsın
Prens_annesi21 Yorgunanne07 aşı faydası yok benim kaynanam her iki dozu da olduğuna rağmen gene korona olmuş aşı hiç bir şey yaramıyor
Purposeless mechule kekik çayını yapıyorum ama zeytin yaprağıylamı karıştırıyorsunuz. Nane limon sabahları apiterazen falan verdim yarın c vitamini aldırayım bide
mechule Purposeless ayrı içtim ben sabah kekik mesela akşam zeytinyaprağı. En çok ananasta c vitamini varmış ananas yedim. Koku biraz geç geliyor
Sevde07 Çok geçmiş olsun bende geçirdim bağısıklıgı kuvvetlendirmek için özellikle d vitamini ve ek vitamin tabletler var multivitaminler onlar çok iyi geldi bol su tursu suyu bogaz agrıma çok iyi gelmişti koku ve tat kaybında ben sirkeli suyu burdumdan çektim bi kaç kere çok yaktı ama 1 günde geri geldi ama eşim de 1 hafta sürdü inşaallah kolay atlatırsınız
Purposeless Sevde07 Çok teşekkür ederim tavsiyelerinizi deniycem sirkeyi suyla karıştırıp mı çektiniz
Purposeless Hafsaninannesii hergün yapıyorum kekik çayı kemik iliği tüketiyoruz sirkeli gargara deniyelim çok teşekkür ediyorum 😍
neslihan-87 Purposeless Geçmiş olsun.Bizde eşimle 3 ay önce geçirdik.Bol soğan,zencefil,zerdeçal çayı tükettik.Meyve yesin,suyu bol içsin kekik çayı,vitamin takviye ve propolis kullandık.Şükür hafif atlattık
Purposeless neslihan-87 çok teşekkür ederim tavsiyelerinizi deniyeceğim şimdilik hafif atlatıyor aslında inşallah böyle devam eder
Hafsaninannesii Purposeless bol bol sarımsak tüketin ezin sarımsağı sirkenin içine içsin öyle nerelisiniz
neslihan-87 Purposeless İnşaallah insan başına gelince daha iyi anlıyor.Benimde ilk eşim pozitifti 1 gün sonra ben resmen böğrüme öküz oturdu aradıklarında☺Ağlamaktan helak oldum.Çocuklara geçerse diye çok korktum.Sonra toparladım bana muhtaçtı hepsi psikolojide çok önemli moraliniz yüksek olsun
neslihan-87 Purposeless Tat ve koku bende 4.gün gitti ve 1 ay sürdü geri gelmesi sürekli.keskin kokuları kokladım.Kolonyağı,kahve gibi inşaallah hemen geri gelir gerçekten çok büyük bir nimet
Kevseryldz Purposeless moralinizi bozmak istemem ama 10 ay oldu covid geçireli hala tam olarak eskisi gibi koku alamıyorum. Tat olarakta eskisi gibi değilim maalesef. Koku egzersizleri falan var onları deneyebilir. Geçmiş olsun allah şifa versin
Hygge Purposeless Çevreden koku egzersizi yapmak gerektiğini duydum hep. Özellikle kahve ve kekik koklayın diyorlar. Benim 5.gün gitti koku ve tat ama 5 gün sonra geldi tamamen. Eşiminse yaklaşık 2 haftayı buldu gelmesi. Ben herhangi bir şey yapmadım gelmesi için hemen geldi ama eşim sürekli viks kokladı kekik kokladı, gözünü bağlayıp baharat tahmin etme oyunu oynadık ama daha uzun sürdü yine de onunki. Kişiden kişiye değişiyor bence 🤷🏼♀️