Merhaba kazılar kizim 8 aylık 3 aylikken fark ettim sola doğru hafif eğimli tutuyorsu kafasını hemen gidip usg cekildi ve temiz çıktı hic bi soeun yoktu motor becerileri gayet güzel ayına gore yapmasi gereken herşeyi de yapiyor ve her zaman yamuk durmuyor kafasi arada bi sola eğimli tutuyor kafasını ama her yöne çeviriyor gayet acısız bi sekilde kullanabiliyor kafasını sadece duz bakarken biraz eğimli duruyor 8 ay oldu ara sıra oluyor bu mesela kurban bayraminin birinci günü baya sola eğimli duruyordu bugun baktım tamamen düzeltmiş yaşayan varmı tortokolist çıkmadı olsaydi usg de cikardi çocuk nöroloji görsün bi dediler gidicez bu hafta yasayan varsa yardımcı olabilirmi