Umaysun benimki de 4 aylık. Akşam 8de banyo ve uyku rutinini yapıp yatağa yatırıyorum emiyor ve 9 da uyumuş oluyor. Gece 12, 3 ve 6 da emmek için uyanıyor. Uyanmak dediysem sağa sola dönüp meme arıyor. Saatleri oturdu. Ama ben 1aylıkken uyandırmayı bıraktım. Doktorumuz gerek yok demişti.