Merhaba bugün doktorum yumurtayı komple verebilirsin dedi ama burda okuduklarım arasında Anneler sadece yumurtanın sarısını veriyor beyazını ise 9. aydan sonra. Bana biri nedenini açıklayabilir mi daja doğrusu daha önce yumurtanın beyazınıda vermiş Anneler, ne gibi sorunlar oluştu?