Bircocukannesi_ Rmys11 kiziniz kac aylik cok gecmis olsun benimkinde de vardi Allah yardimciniz olsun
pinkfreud Rmys11 16 ile yattık. Ertesi gün 8e düştü. 1 ay içinde tamamen geçti çok şükür🌸 Korkma hiçbir şey olmaz. Hastaneden çıktıktan sonra da saat başı emzirin.
Butterfries Rmys11 benim bebeğim de 4 günlükken fototerapi almıştı ilk gün çok ağladım sürekli süt sağıp götürdüm ama sonra hemşiresiyle görüşünce çok rahatlamıştım. Çok çok iyi bakıyorlar merak etme. Hem o kadar düzenli besliyorlar ki kucağına geldiğinde bir düzene girmiş oluyor🌸 kolayca iyileşecek ve beraber daha cooook güzel günleriniz olacak🤍🤍
Bircocukannesi_ Rmys11 rabim yardimciniz olsun bizim basimizada gelmisti ama hastanede hemen mudahale yapildi dogum yaptiktan sonra uc dort gne evime gittim cok sukur
ozlem_gul gecmis olsun korkmayin benim oglumda sarilik olmustu bizde hastanede yattik bir ayda anca gecti degeri kac suan sariligin
Tugceege35 Okudum canım Allah yardımcın olsun tez vakitte çıkarsınız evladını sağlık bolluk bereket içinde büyütürsün inşallah 🌸
nickimikili Rmys11 18 ile yattı oğlum 1 gece fototerapiden sonra çıktık 1 ayı geçti düzeldi korkmayın geçmiş olsun 💐
ozlem_gul Rmys11 18 ile yattik bi gece sabaha 9 a dusmustu ciktik gne cogaldi uzayan sarilikdi bir ay gecmedi bir ay sonunda anca gecti
Asyabebek1 Rmys11 Bebeğim 12 günlük. Benimki de ilk 16.7 ile yattı. 11 ile çıkarttılar. İki gün sonra 18.7 ile yattı, 9.5 ile çıkarttılar. Bende sizin gibi çok üzüldüm yıprandım hala sarılık, geçmesini bekliyoruz, bebeklerimize Allah şifa versin
pinkfreud Rmys11 kuzum benimki de öyleydi. İnan geçiyor bu zamanlar. Işığın altında hic durmuyormuş hep ağlıyormuş. Ne hissettiğini biliyorum. Güçlü ol kuzum. Yarın bebeğini alıp eve gidiceksin allahın izniyle
Serifeinc4 Rmys11 emziğe karşı misiniz bilmiyorum ama yatış yaptığımız hastane karşıydı yinede ben emzik vermiştim ışığın altında huysuzlanmaya başladığı zaman ise yaramıştı ama ışık altında emziğin bir zararı var mıdır bilmiyorum ben vermiştim
Asyabebek1 Rmys11 sütüm çok yok, idare eder ama mama desteği veriyorum, Aptamil veriyorum günde üç dört kez
mllhh Rmys11 geçmiş olsun korkacak bişey yok benim oğlum da 4 günlükken tuttu bir gece yatırdılar ertesi gün sabah çıkardık hastaneden iyi olacak inşallah
Nghn1- Benim bebeğimde sarılıktan hastanede 😢akşam 16,16 ile yatışı yapıldı 😢 aklım orda,üzüntüden az olan sütüm daha da azalacak die korkuyorum, bana da dua eder misiniz adı almina