alperenli-hayat Bebeğim doğduğunda kalbi delik olarak doğdu ama bu durumun geçici olduğunu çoğu yenidoğanlarda bunun olduğunu söyledi doktor. Büyüdükçe deliğin kapanacağını söylediler. Bu durumu yaşayan oldu mu zamanla kapandı mı bilgi verebilir misiniz anneler..