Yeni doğan bebek bezi baby me 1 #22 TL’ye almıştım 50 adetini numarası büyüdükçe parasıda büyüdü kızlar 5 numara kullanıyorum 200adet 115 TL amaaaa 6 numarası yok bundan sonra ne kullanacağım hiç bilmiyorum bütceye uygun aynı kalitede bir bez bulabilrmiyim aceba ??