Irem-kuzey
Merhabalar. Siz kendinizi hangi kiloda iyi ve güzel hissedecekseniz o kiloya ulaşmaya çalışın tabiki ama yine de bilin ki boyunuza göre kilonuz gayet normal, hatta çok ideal. Vücut kitle indeksinizi hesaplayın internetten, gayet iyi bir kiloda olduğunuzu göreceksiniz, sitelere göre ufak farklar olabilir ama hangi siteden hesaplarsanız hesaplayın normal çıkacak kilonuz ❤️ Benim boyum 157 mesela, 48-60 kilo normal kilo ağırlığım ama ben en çok 55 kiloda mutlu oluyorum. Siz vücut hatlarınızı seviyorsanız, sağlıklı kilo aralığınızda olduğunuz sürece tartıdaki sayıya takılmayın. Kendinizi üzmeyin ❤️❤️