Elifsareeee Merhaba kızlar benim kızım 45 günlük kafa yapısı hala dışa çıkık ve çok gazı olduğundan yüzüstü uyuyor acaba bişey yapmasam düzelir mi?
Kayraninanesi Elifsareeee düzeliyor korkma bizimkide öyleydi iki tane alt alta çıkıntı vardı ben hiç yastıkta uyutmadığım için oldu öyle ama büyüdükçe düzeliyor düz kafa olmasından iyidir diye düşünüyorum
Elifsareeee Kayraninanesi çok korkuttular beni de gören herkes kafasını söyledi ki o kadar da sıkıntı edilecek kadar değil ama insanlar işte
Kayraninanesi Elifsareeee bana da söylüyorlardı yastıkta uyut düzelsin felan diye ama dinlemedim doktorlarda zaten 1 yaşa kadar yastık önermiyorlar