Tgbalmila cok haklisin psikolojik olarak cok kotu bir donem o zamana gore. Bende cok uzuldum cok agladim emziremiyorum bag kuramiyorum diye ama tam aksine bu duzene alisinca daha kolay oldu hersey. Benim bebegim boyle istiyor diye telkin ettim kendimi. Ve bebegime ayak uydurmak zorundaydim. Kulağımı tikadim etrafa. Zamanla psikolojimde duzeldi alistik bu duruma. Denesene emer belki diye israr edenlere bebegimi aglatamam diye cevap verdim. Cunku bebegim ayri agliyor ben ayri agliyordum memede. Sagarak verdim her ogun. Gece gunduz sagdim kolay bisey degil. Kesilmesin diye hep sagmak zorundasin. Ama napalim en azundan sutunle beslenecek.