Miniminimini 2 aylim bebeğim var 90 cc veriyorum 3 saatte bir ama sanki doymuyor buarda sütüm bir gün çok iyi bir gün az oluyor
Bebek61 Miniminimini bende öyle yapıyordum zamanla sütüm dahada azaldı emerkende hiç çoğalmadı.. şuan 4 aylık 150 cc veriyorum bugün ilk defa 180 verdim içti ama kustu fazla geldi. fazla verpde mideyi büyütmeyede gerek yok aslında. zaten doyduğunda sinyaller veriyor anlıyorum bende şimdilik 150 ile devam 3 aylıkken 150 vermeye başladım 1 aydır öyle :)
Asya12 Miniminimini 1yasinda hala 120,150 cc 😔 ek gida aliyor ama kucuk azi disleri geliyormus hicbirsey yediremiyorum
sehererenn Benim bebeğim 8,5 aylık ben daha yeni 150 cc vermeye başladım. Çünkü hem beni emiyor hem mama içiyordu. Bir arkadaşım mamayı çok çok artırma. 10cc artarak git dedi. Ve öyle yaptım. Öyle olunca kızım beni daha çok emdi. Ve sütüm çoğaldı elhamdulillah. Şimdi ekgıda+mama+meme gidiyoruz. Günde 3 kez ancak içiyor mama oda uyumak için
Miniminimini AselinnAnnesi bende öyle bugün saati yanlış ayarlamışim bebisinde kalkmamış bir şey olur mu 6 saat olmuş of cok yorgundum da affetmiyorum kendimi
AselinnAnnesi Miniminimini yok olmaz çok aciksaydi uyanıp ağlardı benimde 5 6 saat uyanmadigi oldu tabi anne yüreği kötü oluyor ayy çok aç kaldı diye 🙂
Asel_sahra Bebek61 Bizde öyle gunde bir defa sutumu sagarak veriyorum 120 iciyor bizmde okdari buluyo normal demek tesekkr ederm bende doymuyor diye düşünüyordum
Gigyyy Miniminimini 2.5 ayligiz sadece mama ile besleniyoruz, gündüz 3-3.5saatte bir ,120 CC içiyor ,her bebek farkli tabi ☺️doktorum 150 CC ye çıkarabilirsin bile artık dedi ama şu an düşünmüyorum, çünkü bu ara iştahsızlık var bunu yesin yeterli 🙈