Kızlar şuan da adetim 3 gün gecikti önceki postlarimda da bahsetmistim adet günü test yaptım negatifti bugün tekrar yaptım yine nagatif..Regl Belirtileri oldu geçti diyebilirim ama akıntı dan başka gelen giden yok Malesef kan testi mi yaptırsam bayram bitiminde yoksa negatif diye adet olmayı mı beklesem sizce?