Mom90 3 ay 11 günlük oğlumun gözleri aşarı doğru kayıyor doktorada goturdum kımse ılgılenmedı pazartesı dedıler arkadaslar basına gelen varmı ben cok korkuyorum dualarınız oglum ıcın olsun ne olur 😞
Ygtakn Mom90 dualarımızı seninle canım ama ben daha kücğk oldugu için normal oldugunu düşünüyprum benım oğlum da da vardı 6 aylıkken gectı 2 doktora götürdüm normal dedi
Yoncaz Mom90 kayma şaşılık tarzı şeyler bizde de var çoğunda var galiba . Belli bir süre sonra geçiyormuş
Dilekdefne21 Mom90 geçmiş olsun bebeklerin göz kasları henüz gelişmediği için kaymalar olabilir bizimkide şaşı bakıyor du kızım 4 aylık doktorum söylemişti ama siz yinede götürün rabbim şifa versin
F-Betul Mom90 İnşallah sorun yoktur ama çok endişe ediyorsanız tekrar acile götürün. Nasıl bir kayma?
Mom90 Ygtakn aşarımı kayıyordu aşarı kayıyor bembeyaz oluyo gözleri yok gıbı ya aglamaktan artık hal kalmadı hıcbısı yoktu koye gıttık geldık ruzgar esıyodu cok siddetli eve geldık 2 saat sonra böle oldu
F-Betul Mom90 Hep mi oluyor ara ara mı? Onun dışında nasıl mesela? Yeme içmesi tepkileri? Bence tekrar acile götürün. Bir şey yoksa da içiniz rahat eder.
Hazalce Mom90 geçmiş olsun alanında uzman bir göz doktoruna ve o durumu fotoğraf yada video alıp götürün sürekli olmuyorsa bu aylarda normal kaymalar ama takip edilir sağlıklı günler dilerim
F-Betul Mom90 Tamam demek ki anlık bir şey değil gitme şansınız varsa gidin yoksa şehir hastalenelerinde bebek göz bölümü var mutlaka oraya hafta içi götürün mutlaka götürün. Kızımın doktoru 6 aya kadar şaşı demiyoruz demişti. Umarım hiçbir sorun yoktur.