Poposu çok kötü durumda alerji şurubu verdim ama kollarında falan artmaya başladı kızarıklıklar ve büyüyor . Poposunun kenarları sivilce gibiler dolmuş ve kızarık baya. Evde kendim ne yapabilirim . Canı yaniyordur 😐 ishal de oldu 😐
Sudocrem vardı sürdüm ama pek fayda etmiyor gitgide de artıyor bu kızarıklıklar.🥺