Melin16 Anneler 1haftalık bebeğim var sarı sulu kaka yapıyor 4gün oldu. nette bakıyorum normal diyor ama bilemedim sizdede yeni doğum yapanlarda nasıl öyle mi? çiş gibi sulu geliyor katıda var sırf su gibi değil. Normal bir durum mu acaba?
Melin16 Berenkooommm rahatladım ya tesekkür ederim su gibide gelince biraz korktum. Nette de 4günü gecinxe doktora götürün diyince burayada bi sorim dedim.