Her bebek bir olmaz kıyas yapmayın kilolu bir bebekse hareketleri ondanda kısıtlı olabilir.yüz üstü durmayı benim kızımda sevmezdi kızar ağlardı ama sık sık kısa aralıklarla koyardım bende karşısına yatar maymunluk ederdim sizde öyle yapın yüz üstü yatırmak çok faydalı