Meyvebicagi Geçmeyen rahim ağzı enfeksiyonum var. Sadece emzirdiğini için ilaç kullanamıyorum. Kızımın süt alerjisi var ( 2 aylık) doktorun verdiği ilaç kızımı çok kötü etkiledi. Bilgisi tavsiyesi olan var mı? Ne yapabilirim??
Deletedmom0099 Meyvebicagi yani ilaçtan başka çözümü yok ama kaşıntınız varsa travazol krem kullabilirsiniz en fazla
aslimutlu1 Meyvebicagi biokadin diye bir fitil var .emziren anne kullanıyor mu bilmiyorum ama. O fıtil bir harika .için tertemiz oluyor .adetliyken bile kullanıla biliyor .enfeksiyona mantara birebir .rahim ameliyatı olacak insanlara bile bu fırıl kullandiriliyoe.