Merhaba, memlekete bayram tatiline gelmiştik maalesef pozitif çıktım ailemle birlikte karantinaya alındık bugün karantinada 4. günümüz. Herkese 14 gün karantina yazdılar ama temaslı olanlar 10. Gün test verip negatif çıkarlarsa karantinaları bitebilirmiş acaba bende 10. Gün test verebilir miyim yoksa 14 gün bitince mi test vermem gerekiyor bide test sonucu bir kişinin bile pozitif çıkarsa karantina uzar mı çok kafam karıştı kızlar başından geçen yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim