Kızlar 2 ay 10 günlük minicik bi kızım var. Geceleri kundaklayıp yatırıyorum. Gündüzleri normal yatırıyorum çünkü kuş uykusu 5 dk gözlerini dinlendiriyor sadece. Ellediğimde ya da çıt sesine hemen uyanıyor o yüzden gündüz kundak yapamıyorum. Yani sadece geceleri kundaklıyorum. Aklıma takıldı sormak istediğim kundağı ne zaman bırakmalıyız? Ne kadar daha kundaklayabilirim?