Merhaba arkadaşlar. İlk defa sanırım ateşle karşılaştım. 37.9 makattan .. ılık duş aldırdım.. zaten huzursuz du anladım çok ağlıyor bağırıyor gazını çıkaramıyor.. acili aradım 38 üstüne çıkarsa gelin dediler Calpol ile düşürün 4 saatte bir dedi düşmezse gelin dedi şimdi Calpol verdim inşallah düşer .. önerebilixeginiz birşey varmı ?