Ben de yatarak oldukça sık emziriyorum. Çevremde de 1,5 yıldır bu şekilde emziren vs var. Hatta annem de seni o şekilde emzirdim der. Bazı doktorlar sebep olabileceğini söylüyor bazıları tam tersini. Çok emin olmamakla birlikte ben şöyle düşünüyorum; bu kadar insan bu şekilde emziriyor, bir sorun yaşanmıyor ve bu bir emzirme pozisyonu neticede yoksa neden onerilsin. Ayrıca kucakta emzirirken de bebek aynı şekilde yatıyor. Biz yatınca neden iltihaba sebep olsun… 🤷🏻