Kızım artık beni az emiyor altı buçuk aylık ek gıda istemiyor kusuyor sadece şehriye çorbası içiyor onuda çok az içiyor püskürtüyor mamalardan hero baby kaşık mamasıyla arı mama yı yiyor hero baby nin içine 2 tane katıyorum bugün birdefa 3 koydum ve kaka yapamadı çok zorlanıyor ıkınıyor kabız yaparmış sizce de fazla mı kullanıyorum