Minikpandailay Alis23 Bir e göre deligi daha büyük sadece iki deliği yok yani. Üç veya dört numaralı iki delikli olmasi lazım 😊
Smyygl Bildiğim kadarıyla delik daha büyük oluyor. Numara delik sayısına işaret etmiyor çünkü biz şu an 4 numara kullanıyoruz 3 delikli.
Mom525 Smyygl uçları ayrı satılmıyor hiç bi yerde siz nerden aldınız acaba öğrenebilir miyim? Bebeğim 4 aylık 3 numarayı bulamadım mağazalarda 💕
Alis23 Minikpandailay Minikpandailay aaa öyle miii bende 2 delik arıyorum 🙈 cam avent vardı kırdım idarelik 2 gün büyük delikli biberon kullandım şimdi 2numara biberon ucunu beğenmiyor az akıyor diye 🙈8aylik da oldu acaba bu 6+ üç varmış ucu açık onu mu alsam
Minikpandailay Alis23 3-4 numara deneyin. Avent kullanıyorum bende ama cam olanı değil natural pp kullanıyorum. Ucu y seklindd olan var ondan da çok akabilir mama. (Kaşık mamalar için olan) En iyisi üç numara veya dört sizin için uygun olabilir.
Minikkusuumm Minikpandailay kaşık mamalar için olan ne demek canım kaşık mamayı o biberon ucuyla mı içiyor aydınlatır misin beni🤦♀️😊
Minikpandailay Minikkusuumm Kaşık mamalar normal devam sütlerine veya anne sütüne göre yoğun kıvamlı oluyor ya. normal biberon ucundan icemiyor eğer yoğun olursa. Ucu kesik y şeklinde olan uçlar var biberona takiyosun onunla yiyor kaşık mamasını.
Smyygl Mom525 e bebekte var diye hatırlıyorum ama yoksa bile internette var hepsiburadada görmüştüm. 3 numarayı bilmiyorum biz avent set almıştım 1-2-4 numaralı biberonlar var.
Mom525 Smyygl e bebekte de yokmuş artık gelmiyormuş set olarak alınınca hepsi içinde vardır teşekkür ederim 💕
Biaslanannesi17 Smyygl anladım bende 6 ay sonrasi olarak araştırdım şu an sadece anne sütü alıyor ama 6 ay sonrası günde bi kez mama vermeyi düşünüyorum o yüzden sordum boğaza kaçma vs yaşadınız mi