Ogretmenbiranne merhaba neredeyse aynı şeyleri yaşamışız. Benim kızım da 27 günlük, 3. günde doktor mama başlamamızı söyledi, o gün ben de çok ağladım.. bir haftada mama artı memeyle kilo almaya başladı. Ben de mama sayısını azalttım. Doktor her öğün vermemi söylemişti, ben de günde 3 e indirdim, zaten o doktoru hemen değiştirdim. Şimdilerde ise mama konusunda biraz daha esneğiz. Sütüm yetmediğinde veya bebek çok ağladığında falan veriyoruz. Dediğiniz gibi mama içmek daha uzun uyutuyor, süt içince bir saatte bir uyanıyor. Pes etmeyelim sık sık emzirelim, inşallah 2. Ayla birlikte daha uzun ve kaliteli emerler 🌺