Benim bebeğim 3 aylıktı ilk aşımı olduğumda öyle ilk sütümü felan sağmadım direk emzirdim emziren annelere bırakıyolar tercihi henüz bir araştırma yok tabi ben aile hekimime danışmıştım bi sakıncası yok demişti hatta antikorların bebeğe de geçtiğini söylüyolar şu an bebeğim 4 aylık çok şükür bişeyimizde yok 2. Dozumuda oluvam inşallah 😇