Zolizo Emir123ali Olmadı biz de yaptıralım. Doktor altta yatan sebebi araştırmak yerine nemlendirici ve kortizonlu krem kullandırıyor. Ben kortizon kullanmak istemiyorum. Çok geçmiş olsun size de.
Emir123ali Zolizo bencede canım kortizonlu krem çok zararlı bence test şart yoksa hep tekrarlar bu doktorun söylediği bize sadece krem anlı iyi gelir ama altda yatan sebebi bulmazsan hep tekrarlar sizede çok geçmiş olsun ben bu egzamaya çare bulamayınca emzirmeyi bıraktım sadece alerji maması kullanarak ve hala kullanıyorum 14 aylık oldu yoksa sadece bizde süt değilmiş havuç patates pirinç vs bunlarıda ek gıdaya geçince anladık bu alerji kötü bişey rabbim başka dert vermesin inşallahh
Mhtpgnby ikizbabymom Hep var kuruluk dokunduğunda hissediyorum, ama banyodan sonra gözle görülür bir hal alıyor
Mhtpgnby Emir123ali Kızım duş aldıkça oluyor zaten canım süt alerjisi falan olduğunu sanmıyorum hiç mama kullanmadık sadece anne sütü alıyor her zaman ki yediği şeyler farklı birşey yemedi . Duş aldıkça cilt kuruyor şampuandan kaynaklı olduğunu düşünüyorum keselemiştim birde keseledikten sonra kızardı daha çok 🤦
Mhtpgnby HypnoticPoison Evet bende keseledikten sonra daha çok kızardı .. zeytinyağı sürdüm her hangi bi kaşıntı olmadı zeytinyağından sonra tevafuk mu oldu bilemedim ama hala kızarık. Doktoruma sorup alırım muhakak çok teşekkür ediyorum
HypnoticPoison Mhtpgnby neye karşı alerjisi var onu öğrenin geniş kapsamlı bir alerji testleri yapılan bir hastaneye gidin benim mesela Nikel Gümüş Altın ve de Güneş alerjim var egzamaya bunlar sebep oluyor aynı zamanda karaciğer değerlerim müthiş yüksek çıktı sizde araştırma hastanelerinden öğrenebilirsiniz egzama sedef gibi hastalıkların sebebi oto immün yani bağışıklıkla ilgili içerden başka bir hastalıktır tiroid bile olabilir ki o da bende mevcut çocukluğumdan beri egzamam var
Zolizo Emir123ali Amin canım çok sağol. Dermanı olmayan dert vermesin kimseye. Böyle ufak şeylerle geçmiş olsun. Kortizon çok zararlı evet, karaciğeri bile etkiliyor zamanla. Zaten çok fazla kullanmadım doktor kullan dediği halde. Bakalım bi hastane araştırıp yaptıralım biz de. Sadece kan mı alıyorlar?
Emir123ali Zolizo evet canım kanda süt yumurta gluten bakıyorlar devletde yaptır kaç aylık bebeğin egzamalı resimlerini göster çoçuk doktoruna randevu al o seni alerji bölümüne yönlendirir biz öyle yaptırdık ben özelle çok güvenmiyorum araştırma hastaneleri daha iyi oluyor
78bb Mhtpgnby geçen sene de benim oğlum oldu sıcaktan olmustır ben krem falan hiç bisey sürmedim kendiliğinden geçti
Mhtpgnby 78bb Sizinki isilik olmuştur ondan geçmiştir . Kızımın geçen gün kol altı isilik oldu sürekli duş aldırınca kuru tutunca isilik geçti . İsilik nem sevmiyor ,egzama kuruluk sevmiyor günde 4-5 kere duşa soktuğum için iyice kurudu yağlamıyordum
Mhtpgnby Zolizo Canım bu söylediğin mustelanın şampuanı mı eşim onu almış , benim daha önceki kullandığım bu değildi krem değil dimi bu