Bebeğim 5 aylık sütüm yok mama veriyoruz oda içmiyor git gide zayıflıyor 😔 her mamayi biberonu denedik yok almadı.
Geçen Bi arkadaşım cici bebe koy mamaya oyle dene demişti bende denedim ve gerçekten aldı ama araştırdım çok şekerli cici bebe.
Zararlı mı birşey olur mu bende istemem öyle yapmayı ama her mamayi denedik almadı 😔 bebeğim aç hep sadece böyle yaptık içti sizce kötü birşey mi yapıyorum bebeğime zarar mı veriyorum ama böyle de yapmasam aç kalıyor sütüm yok 😔 böyle yapan var mı