Aysecikk3 benim oğlum 5 aylık 4 aydan beri su veriyorum hemşire vereblrsn demişti. Şuan havalar aşırı sıcak mutlaka verin. Oğlumda sarı işemeye başlamıştı ve çiş sayısı azalmıştı 2 gün pembe leke geldi daha sabah hastanedeydim sonuçlar temiz çıktı doktor bol bol emzir ve bol bol da su içir terlediği için çişini terine veriyor dedi. Ben su içirmeme bol bol emzirmeme rağmen bunu yaşadım yaz ayında verin suyu hazır su içirin kaynamış suyu sordum ben minareleri öldürür hazır su ver dedi