Kızım 15 gün sonra 12 aylık olacak ve 2 aydır yemiyor ne denediysem olmadı yediremedim. Öncesinde az da olsa yiyordu şimdi sadece meyve yiyor yada mama istiyor. Önceden severek yediği şeyler bile yemiyor. Ne yapmam gerekiyor 🤦🏽♀️ Yemedikçe sinirlerim bozuluyor