Göğüsler zamanla yumuşar zaten . Bebeğe göre süt üretimi yapmaya başlar. Sarılık riski geçmiştir zaten bebeğin. Gelişimi de iyiyse mama vermeyin bence de. Bir de protein ağırlıklı beslenin. Mesela yumurta yiyin , et yiyin ve bol sebze (özellikle derotu) yiyin. Birde bana doktorum Solgar b12 vermişti. Şiddetle tavsiye ediyorum.