Iyi aksamlar arkadaslar kizim 5 ay 8 gunluk 1 hafta once bexsero ve nimenrix asilarinin.ikinci dozunu vuruldu 2 gun atesimz cikti cok.sukur atlattik ama huyumuz tamamen degisti gece uyuyan cocuk sık sık kalkmaya basladi aglayarak kalkiyor mutsuz huysuz gun icinde surekli mizmiz ve agliyor emerken kendini cirmaliyor zarar veriyor agliyor ayni zamanda alerjimizde var sanrm napacagimi sasirdim.neyden dolayidir bu durum yasayan varmi boyle biseyi cok yiprandim