Edaserhatmasal Doğum yapalı 11 gün oluyor ve normal doğum yaptım dikişim galan hiç yok sadece ufak sıyrığım vardı ona 1 tane yada 2 tane atıldı okadar eski halini alırımı sizce vajinam ? Yada alanlar varmı eski halini