inci_34 benimki saatli değil sürekli aglak ve huysuz saadece ağlamıyor katılma huyu da var bugün iyiyse yarın çok kötü gaz sancısı karın ağrısı deli gibi emme isteği
Birde dış uyarılara çok gelemiyor biri dönüşüm biz dışarı çıkalım daha kötü oluyor
O yüzden dışarı kolay kolay çıkmıyorum artık
En az 3 ay doldurmayı bekliyorum
Gaz damlası probiyotik kullanıyoruz acı elma yağı banyo yüz üstü yatırma masaj ve sürekli omuzda sırt bel ovma öyle daha kolay gaz çıkarıyor
Yarım kundak beyaz gurultu de uyku için ise yarıyor Allah yardım etsin inşallah