Mom0911 nesekaan cnm bebek yağı ile sür Konak olan yerlerine. 15,20 dk beklet. Yumuşayınca dişleri ince düZ tarakla nazikçe tara çıkar🌷benim oğlumun da geçenleri farkettim azcık vardı kafasında, temizledim geçti 🌷
aylizinannesiii nesekaan konak sebeplerinden biri alerjiymis doktor demişti bizdede altinci aya kadar vardı aut ürünleri alerjisi varmış komple çıkardık hayatımızdan konakta geçti
Sngl1223 nesekaan bizde ilk aylarda vardı canım zeytinyağı sür yumuşasın iyice sonra tarakla önden arkaya tara yavaş yavaş biter ben emzirirken tırnağımın dış kısmıyla çok da bastırmadan kazıyırdm öyle öyle bitti
Aycayndr Bebek yağıyla güzelce yumuşatıp konak taragıyla tarayın ben öyle geçirdim sizde deneyin isterseniz
Esrkrc Mustelanın Konak için kremi var biz onu kullandık 2. Kullanımda bitti. Kremi sürüp biraz bekliyorsunuz sonra tarakla hiç kalmayacak şekilde taramıştık. Zeytinyağı da denemiştim öncesinde daha da beslemişti
Dinarerkan nesekaan bizim 6 aylik ken farkettim baya bir vardi bebek yagi surdum 10 bekledim sonra banyo daha sonrada geriye dogru taradim 2 gun ust uste yaptim taragin ici doluyordu resmen 3 cu gunde yaptim ama bitmisti diyebilirim ama raragi ters yonde fircalamak gerekiyor