Deletedmom0099 paslan 6. ay için pipet erken. 10 aylıkken geçtik biz pipete. avent alıştırma bardağını öneririm
Birceninannesi paslan denemek lazım. Ek gıdaya başladığımızda tomme tippe alıştırma bardağı aldık asla içmedi. Şu an 9.5 aylık pipetli suluk aldık hemen alıştı lıkır lıkır içiyo🙈
Mrs_Ladybird Benim bebeğim 9 aylık ikisin de istemiyor ya şişeden ya da bizim bardaklardan içmek istiyor 😅
RainOverMe Birceninannesi aaa ben de tomme aldım içmiyor oyun oynuyor. Hangi bardağı aldınız acaba, teşekkürler🙏🏻🌺
Mom0911 paslan bir hafta önce aldık . Ondan öncesi başka suluk bardakları denemiştik akıyordu su. Ve içemiyordu. Aventinki çok iyi çıktı
paslan Fatimaa33 kendisi ilerleyen zamanlarda içer bardaktan ama aşırı hevesli kendisi yapmaya alıştırma bardağı bizim için iyi olacak galiba 😍
Birceninannesi paslan bu markayla alakalı sızdıroyor diye çok şikayet var ama üst üste gelmesi gereken yerleri tam ayarlayıp kapatrsanız sızdırmıyo. Fakat her defasında onu açmak tekrar kapatmak baya uğraştırıcı başka bi marka almanızı tavsiye ederim😊
Duriskonunannesiii Dn123 bizimki de biberonla içiyot başka türlü kabul etmiyor çay bardağında alıştırma yapıyorum bu kez de üstümüz sırılsıklam oluyor pipetle deniyorum çekemiyor sonra yine kaşıkla veriyorum yemeklerde 🤦♀️
Dn123 Duriskonunannesiii ilk 10 ay falan zaten berbatti su icmiyordu bende çay kaşığı tatli kaşığı kahve yani küçük bardaklar ile hepsiyle veriyordum tabi üstü sırılsıklam 😀