Mertkayra çok geçmiş olsun ve bebişiniz için tebrik ederim ☺️ben de sezeryan olmuştum. Ağrı kesici vermediler mi size? İlk zamanlar o dikiş acısı oluyor. Yanınızda yardım edecek biri varsa yatıp kalkarken destek olsun, bebeği versin beslemeniz için. Çok kaldır indir hareketi yapmayın. Bol bol yürüyüş yapın evin içinde yavaş yavaş. Yürürken Acı çekseniz de çabuk iyileşirsin yürüyüş yaparsanız.