Sonbahar33 kesinlikle şart. Yani sağlıklı bir beslenme şeklini hayatınıza endekslemedikçe kilolar gitmiyor. Kendim öyleyim sağlıklı beslendiğim de kaçamak yapmadığımda gayet güzel ilerliyorum ama birazcık salsam evet almıyorum ama yerimde sayıyorum. Örneğin en son 69dum spor ve diyet yaptım çok güzel ilerledim. 62.5u gördüm iki hafta önce oğluma doğum günü yaptık, o günden beri böyle gevşeme geldi arada çikolata tükettim dışardan yedik ettik. Evet kilo almıyorum ama gram gitmiyor. Ve yerimde durmayıp bol su içtiğim halde. Yeni beslenme şart bence 🤷🏻♀️