Merhaba, 2 yaşında erkek bebek annesiyim. Tuvalet egitiminde bugün 2. Günümüz. Ama hiç sandigim kadar kolay değilmiş. Sabır çekerek gün geçiriyorum. Dün hiç bir sekilde ne başka yere, ne yere, koltuğa asla yapmaz askine tutardı, beze dahi yapmadı. Bugün de artık her yere yapmaya başladı ama asla.klozete ya da lazimliga yapmiyo. Evin her yerine yapiyo, yaptıktan sonra beni cagiriyo. Ne yapmam lazım arkadaşlar. Ben mi abartiyorum, çok mu yeni daha, zamana mi ihtiyacimiz var? Lazimlik ya da kolzete nasıl alisrirabilirim? Yardımcı olur musunuz?